Campingred aplega 26 establiments arreu de l’Estat que ofereixen uns serveis de qualitat i un tracte familiar i personalitzat
El saló Innocamping, que se celebra conjuntament amb Municipàlia fins demà divendres a Fira de Lleida, ha acollit aquesta tarda la jornada “Rendibilitza la teva inversió en una cadena de càmping: Campingred com a experiència”. Durant la sessió, organitzada per Fira de Lleida i el grup Campingred, s’ha explicat que els empresaris paguen una quota mínima i rendibilitzen la seva inversió atès que Campingred fa una promoció conjunta dels allotjaments per atraure nous clients o fidelitzar els antics, amb accions com la promoció dels establiments en les principals fires internacionals i nacionals –com és el cas d’Innocamping– o mitjançant el fulletó conjunt que ha editat l’organització.
Dos dels aspectes que més s’han reforçat en els darrers mesos ha estat la central de reserves per Internet, que els empresaris tenen a l’abast a un cost molt baix, i la potenciació del màrqueting digital, amb la promoció de l’associació per mitjà de les xarxes socials o les aplicacions web.
Tots els càmping, tant els de costa com els d’interior, es troben en un entorn natural i històric únic –alguns fins i tot dins de parcs nacionals i naturals– i ofereixen uns serveis de qualitat, un tracte familiar i personalitzat i unes instal·lacions aptes per satisfer el client més exigent. A banda de l’oferta d’allotjament, Campingred facilita informació per descobrir els paradisos naturals, la seva riquesa patrimonial i artística, la gastronomia, els costums i les tradicions, entre d’altres.
Creat l’any 2007, Campingred està format per un grup d’empresaris de càmpings, situats en diferents punts d’Espanya, que es regeixen per uns criteris selectius de qualitat i servei. És l’única cadena en aquest àmbit que existeix a l’Estat. En l’actualitat, hi ha 26 càmping adherits, tots de mida petita o mitjana i amb un màxim de 400 parcel·les. A més de la situació privilegiada, els clients poden gaudir també d’una excel·lent qualitat-preu, que valoritza encara més la seva experiència a l’aire lliure.