Durant els dies de celebració d’Innocamping, es produiran diferents reunions de federacions i associacions que han convocat els seus associats per visitar el saló professional.
Fira de Lleida ha arribat als següents acords:
Acord amb la Confederació Espanyola d’Hotels i Allotjaments Turístics (CEHAT): El seu president, Joan Molas, presentarà les conclusions del sector hoteler de tot Espanya. Avui, el sector hoteler és motor de l’economia nacional, i els nostres empresaris líders mundials en inversions turístiques per tot el món, especialment a cadenes hoteleres d’Espanya i d’Amèrica del Sud.
Acord amb la Federació Espanyola de Càmpings (FEEC): El sector del càmping compta amb 1.300 establiments i 766.000 places. La Federació Espanyola celebrarà la seva Assemblea General i Junta durant els dies de celebració d’Innocamping i presentarà a través de la seva presidenta Sra. Ana Beriain el sistema de qualificació d’estrelles que s’unifica amb la resta d’Europa.
Acord amb la Federació Catalana de Càmpings (FCC): Els càmpings catalans, amb 97.190 unitats d’acampada i 5.313 bungalous, són qualificats com els millors d’Europa, especialment a la Costa Brava i a la Costa Daurada. La FCC celebrarà en el marc d’Innocamping –aprofitant la proximitat i bona comunicació de Lleida– l’Assemblea Anual i la Junta, sota la presidència de la Sra. Berta Cabré.
Acord amb la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC): La UFEC és la unió de 56 Federacions de Clubs Esportius, entre els quals s’ha fet un especial incidència amb la Federació Catalana de futbol a través del seu president Sr. Subías, la Reial Federació Espanyola de Tennis, la Federació de Natació i la Federació de Golf, que convidessin als seus clubs associats a visitar els equipaments d’instal·lacions esportives, piscines, pistes de pàdel, etc. exposats a Innocamping.
Acord amb els Serveis Turístics Heinze Latzke, per a la difusió d’Innocamping als empresaris de càmpings de tot Europa mitjançant les revistes professionals i les distingides associacions com ADAC, ANWB, ACSI, etc. amb la intenció que empresaris de càmpings de França, Itàlia, Alemanya, Suïssa, Àustria, etc. vinguin a visitar Innocamping.
Acord amb diferents revistes professionals del món del càmping com CAMPIREPORT, PANORAMA CARAVANING, BUNGALOW PARK entre d’altres, per donar a conèixer la novetat d’Innocamping.
Acord amb l’Agència Catalana de Turisme (ACT) per difondre a tots els establiments turístics de Catalunya el Saló d’equipaments i serveis més important d’Espanya per millorar i renovar les instal·lacions mitjançant la pluralitat d’expositors de què fa gala Municipàlia–Innocamping.
Ampliació del públic visitant com escoles, col·legis i monestirs mitjançant acords amb agrupacions com: Maristes, Foment, Jesuïtes, escoles cristianes, etc. que tenen instal·lacions amb grans equipaments que fan del Saló Municipàlia–Innocamping el lloc ideal com a exposició i contacte amb fabricants d’aquests productes.
L’objectiu d’aquests acords de col·laboració és el d’incrementar el públic visitant privat sota el nom d’Innocamping, que sumat al ja existent públic de visitants de l’administració de Municipàlia sigui interessant per als expositors, amb la finalitat d’obtenir nous clients.