Innocamping

Saló professional d’equipaments i serveis a l’aire lliure

  • Informació per a expositors
    • Presentació
    • Atenció als expositors
    • Sectors
    • Fitxa tècnica
    • Opcions de participació
      • Terreny lliure
      • Estand “Modular”
      • Estand “Premium”
      • Retolació “Graphick”
    • Pressupost
    • Sol·licitud de participació (PDF)
  • Informació per a visitants
    • Programa
    • Dates i horaris
    • Invitacions
  • Notícies
  • Edicions anteriors
    • Edició 2021
      • Catàleg d’expositors (2021)
    • Edició 2019
      • Catàleg d’expositors (2019)
      • Programa de jornades tècniques (2019)
    • Edició 2017
      • Catàleg d’expositors (2017)
      • Programa de jornades tècniques (2017)
    • Edició 2015
      • Relació d’expositors (2015)
      • Programa d’activitats (2015)
    • Edició 2013
      • Notícies
      • Relació d’expositors (2013)
      • Programa d’activitats (2013)
      • Vídeos (2013)
      • Fotos (2013)
    • Español
    • English
    • Français

Les aliances entre càmpings i l’optimització tecnològica, claus per al futur del sector

Posted on 24/10/2017 by firadelleida

Els experts diuen que cal personalitzar el producte per ser més competitiu

 

“És necessari aprofitar les aliances entre càmpings per tenir força a nivell de destinació i poder generar producte diferenciador”. Aquest és un dels consells que ha donat Andrés Romero, cofundador de l’empresa Arisi Marketing i autor de la ponència “L’impacte del SEO a la indústria turística, cap a on han d’enfocar esforços els empresaris del càmping?”, que ha obert la Jornada professional Innocamping 2017 d’empresaris del sector del càmping.

Romero ha explicat com ha d’optimitzar el seu web l’empresari de càmping per millorar el seu posicionament en els cercadors i fer-se més visible cap als seus potencials clients. El ponent considera bàsic que el gestor del càmping intervingui en el procés de compra mitjançant continguts que generi ell mateix de manera autònoma per canalitzar la reserva directa.

Andrés Romero ha destacat la importància que tenen els resultats de recerca en la necessitat del client i en els processos de compra associats a la reserva directa. “Cal diferenciar-se respecte a altres plataformes com les agències de viatges on line o els metabuscadors, més estandarditzats, i, mitjançant les aliances entre empresaris del sector, generar producte entre diferents agents que articulin la destinació turística”, ha reblat. Per a Romero, el sector de càmpings és molt competitiu a nivell productiu, però cal millorar molt en l’aspecte tecnològic i recomana seguir personalitzant el producte i optimitzant els sistemes tecnològics per ser cada cop més competitius.

Precisament, un altre del ponents de la jornada ha estat Guillermo Díaz, director comercial de Eulerian Technologies, que ha explicat les fórmules per fer ofertes personalitzades per al client. Una de les claus de les estratègies actuals del màrqueting és oferir al client allò que vol, per això cal saber prèviament qui és i què cerca. Díaz ha presentat la plataforma que representa, especialitzada en recopilació de dades, que permet satisfer les principals necessitats d’e-marketing en temps real, anàlisi de web, activació de dades, etc.

El ponent ha explicat algun dels casos d’èxit de la seva empresa com són  Melià Hotels i la xarxa de càmpings Homair Vacances, amb establiments a França, Itàlia, Croàcia i l’Estat espanyol. Díaz ha coincidit amb la necessitat que càmpings de petit volum s’uneixin per poder fer front al constant canvi tecnològic que experimenta el sector. “La inversió econòmica que precisa el sector en àmbits com la tecnologia digital i la formació és constant i les aliances són l’única manera de fer front als reptes de cada dia”, assegura Guillermo Díaz.

Finalment, la jornada ha comptat amb la intervenció de Juan Maria Leonardo Llorente, responsable de l’empresa Roiback, i de Pablo Rodríguez Tomasini, director de Marketing a Stay App, que han parlat de la venda directa i de la importància del motor de reserves. Rodríguez ha explicat que el motor de reserves on line ofereix a l’empresari de càmping una sèrie d’eines que ajuden a analitzar el comportament del client per maximitzar el rendiment i augmentar els ingressos.

El ponent ha explicat experiències tecnològiques que està aplicant la seva empresa i que tenen força èxit, com és el cas dels “bots”, eines interactives que van un pas més enllà de les app. “Amb el bot l’usuari pot preguntar el que vulgui i l’establiment –càmping, hotel, etc.– pot anar detectant d’aquelles qüestions que generen interès però que mai havia considerat. D’aquesta manera, la millora no només afecta els usuaris, sinó que també beneficia els establiments, ja que poden aprendre a partir d’aquesta conversa que per mitjà del bot manté amb els clients”, ha explicat Rodríguez.

El director general de Turisme de a Generalitat de Catalunya, Octavi Bono, ha estat l’encarregat d’inaugurar la Jornada professional Innocamping 2017 d’empresaris del sector del càmping. Dins del programa del saló demà dimecres tindrà lloc una jornada tècnica dedicada al turisme esportiu com a motor dels negocis.

 


 

Print Friendly, PDF & Email
Posted in Notícies, Notícies 2017 |
« Lleida, capital del municipalisme amb la celebració de Municipàlia-Innocamping
El món del càmping s’aplega en el sopar de gala del saló Innocamping »

Pages

  • Atenció als expositors
  • Cartells i bàners
  • Catàleg d’expositors (2017)
  • Catàleg d’expositors (2019)
  • Catàleg d’expositors (2021)
  • Dates i horaris
  • Descomptes en el transport per ferrocarril
  • Estand “Modular”
  • Estand “Premium”
  • Fitxa tècnica
  • Fotos (2013)
  • Informació per als expositors
  • Invitació professional i inscripció a la Jornada Professional Innocamping 2017 d’empresaris del sector del càmping
  • Jornada Professional-Trobada d’Empresaris del sector del càmping
  • Jornada tècnica: El turisme esportiu com a motor dels negocis
  • Jornades Innocamping 2023
  • Mailing resum – CA
  • Opcions de participació
  • Política de galetes
  • Presentació
  • Pressupost
  • Programa d’activitats (2013)
  • Programa d’activitats (2015)
  • Programa de jornades tècniques (2017)
  • Programa de jornades tècniques (2019)
  • Relació d’expositors (2013)
  • Relació d’expositors (2015)
  • Retolació “Graphick”
  • Sectors
  • Terreny lliure
  • Vídeos (2013)
  • Vídeos (2019)

Archives

  • maig 2023
  • octubre 2021
  • setembre 2019
  • octubre 2017
  • juny 2017
  • octubre 2015
  • setembre 2015
  • juliol 2015
  • març 2015
  • octubre 2013
  • setembre 2013
  • juliol 2013
  • juny 2013

Categories

  • Notícies (35)
  • Notícies 2015 (13)
  • Notícies 2017 (8)
  • Notícies d'empresa (1)

WordPress

  • Entra
  • WordPress

Subscribe

  • Entries (RSS)
  • Comments (RSS)

Pages

  • Atenció als expositors
  • Cartells i bàners
  • Catàleg d’expositors (2017)
  • Catàleg d’expositors (2019)
  • Catàleg d’expositors (2021)
  • Dates i horaris
  • Descomptes en el transport per ferrocarril
  • Estand “Modular”
  • Estand “Premium”
  • Fitxa tècnica
  • Fotos (2013)
  • Informació per als expositors
  • Invitació professional i inscripció a la Jornada Professional Innocamping 2017 d’empresaris del sector del càmping
  • Jornada Professional-Trobada d’Empresaris del sector del càmping
  • Jornada tècnica: El turisme esportiu com a motor dels negocis
  • Jornades Innocamping 2023
  • Mailing resum – CA
  • Opcions de participació
  • Política de galetes
  • Presentació
  • Pressupost
  • Programa d’activitats (2013)
  • Programa d’activitats (2015)
  • Programa de jornades tècniques (2017)
  • Programa de jornades tècniques (2019)
  • Relació d’expositors (2013)
  • Relació d’expositors (2015)
  • Retolació “Graphick”
  • Sectors
  • Terreny lliure
  • Vídeos (2013)
  • Vídeos (2019)

Archives

  • maig 2023
  • octubre 2021
  • setembre 2019
  • octubre 2017
  • juny 2017
  • octubre 2015
  • setembre 2015
  • juliol 2015
  • març 2015
  • octubre 2013
  • setembre 2013
  • juliol 2013
  • juny 2013

Categories

  • Notícies (35)
  • Notícies 2015 (13)
  • Notícies 2017 (8)
  • Notícies d'empresa (1)

WordPress

  • Entra
  • WordPress
  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de galetes
  • Normes de participació i codi ètic

Parallax Pro Premium WordPress Theme

© Innocamping
Gestió del consentiment de les galetes
Utilitzem galetes per a optimitzar el nostre web i el nostre servei.
Funcionals Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Gestiona les opcions Gestiona els serveis Gestiona {vendor_count} proveïdors Llegeix més sobre aquests propòsits
Vegeu les preferències
{title} {title} {title}