Conveni per potenciar les instal·lacions esportives a Municipàlia-Innocamping

Col·laboració entre Fira de Lleida i l’Associació Espanyola de Fabricants i Distribuïdors d’Articles Esportius

 

Fira de Lleida i l’Associació Espanyola de Fabricants i Distribuïdors d’Articles Esportius (AFYDAD) han signat un acord de col·laboració destinat a promoure els salons Municipàlia (Saló Internacional d’Equipaments i Serveis Municipals) i Innocamping (Saló Nacional i Professional de Serveis i Equipaments per als Càmpings i Empreses a l’Aire Lliure) entre les empreses potencialment interessades en exposar en els dos certàmens paral·lels.

 

Aquesta iniciativa s’adreça a potenciar l’apartat de les instal·lacions esportives de Municipàlia i Innocamping (FID), que tindrà un pes específic molt important dins del saló i que constitueix un dels sectors de més creixement del mateix. Aquest subsector té com a principals clients els clubs esportius, càmpings i ciutats de vacances, ajuntaments i administracions diverses.

 

L’acord amb AFYDAD forma part de la filosofia de Fira de Lleida consistent a establir aliances estratègiques amb les associacions i entitats més prestigioses del sector dels càmpings i les empreses esportives i d’activitats outdoor en general, per tal d’establir sinergies i impulsar els seus salons especialitzats.

 

AFYDAD, associació professional destinada a impulsar la competitivitat i la internacionalització de les empreses del sector de l’esport, està constituïda actualment per 110 empreses de tot l’Estat que representen a unes 250 marques vinculades al sector de l’esport. L’entitat acull firmes dedicades a la fabricació, distribució, importació o comercialització de tot tipus de material o articles d’esport, activitats d’oci i càmping (equipaments i instal·lacions esportives, activitats outdoor, fitness, pàdel, nutrició i cosmètica, teixits tècnics, etcètera ).

 

Innocamping és l’única fira exclusivament professional del sector del càmping que se celebra actualment al país i compta amb el suport d’algunes de les principals associacions professionals del sector. El saló, orientat al sector privat, suposa un pas important per consolidar la professionalització i sectorització de la doble manifestació firal i aprofitarà les sinergies amb Municipàlia, saló adreçat bàsicament al sector públic (ajuntaments), potenciant i incrementant els sectors d’exposició -en molts casos comuns a ambdós salons-i ampliant el col·lectiu potencial de visitants.

 

Municipàlia i Innocamping se celebraran del 13 al 16 d’octubre al recinte de Fira de Lleida. Aquesta àmplia manifestació s’ha consolidat com la cita municipalista de referència a Espanya i un dels certàmens més importants d’Europa en l’àmbit dels equipaments i els serveis municipals.

 

 

Innocamping, aparador de l’excel·lència en el sector dels resorts, càmpings i ciutats de vacances

El món dels resorts, càmpings i les ciutats de vacances té una cita obligada, el proper mes d’octubre, a la Fira de Lleida. La segona edició d’Innocamping (Saló Nacional i Professional de Serveis i Equipaments per als resorts, Càmpings, ciutats de vacances i Empreses a l’Aire Lliure) tindrà lloc del 13 al 16 d’octubre de 2015 i constituirà un gran aparador de les millors i més innovadores empreses proveïdores, fabricants i distribuïdores del sector.

 

Saló organitzat per Fira de Lleida -institució amb més de mig segle d’experiència en l’organització de fires, i que acull anualment més de 20 certàmens-, Innocamping ratifica en aquesta edició la seva vocació per convertir-se en la fira sectorial de referència, a més de consolidar- com una plataforma d’exhibició i difusió de les noves tendències del món del càmping, els resorts, les instal·lacions esportives i les ciutats de vacances.

 

Innocamping comptarà a més amb àrea temàtiques com són la Zona FID (centrada en les instal·lacions esportives) i EQUIPTUR (Equipaments per a Allotjaments Turístics i Ciutats de Vacances). Especialment destacada serà l’oferta d’EQUIPTUR, que posarà a l’abast dels visitants professionals visitar aquesta fira una àmplia gamma de productes inscrits en els àmbits del mobiliari interior i exterior, equipament d’hostaleria, neteja, tractament i evacuació d’aigües residuals, jardineria i reg, i equipaments esportius, entre d’altres.

 

Un dels principals reptes del món del càmping és adaptar-se als reptes i demandes d’un mercat cada vegada més exigent que, a poc a poc, va superant la idea tradicional lligada a estades econòmiques en allotjaments amb serveis comuns i es dirigeix a conceptes com el “resort” o ciutat de vacances amb serveis de gran qualitat i/o el “Glamping”, allotjaments amb un alt grau de sofisticació que proposen al client una experiència original.

 

Aquest canvi de tendència, iniciat fa ja una dècada en el sector internacional del càmping i molt acusat en els últims anys, impulsa els empresaris del sector a emprendre una sèrie de canvis de plantejament en el negoci que tenen com a objectiu la modernització i ampliació de els serveis oferts en els seus establiments

 

L’oferta d’Innocamping

Els professionals que visitin la fira trobaran una atractiva exposició d’equipaments necessaris per a les seves instal·lacions, com barreres, paviments, recollida i gestió de residus, vehicles de serveis per les seves instal·lacions, mobiliari exterior, spas-piscines i instal·lacions esportives en general, passant pels mobile home, bungalous i construccions diverses relacionades amb el Glamping, entre d’altres sectors. De forma paral·lela, Fira de Lleida ha programat diverses jornades, presentacions, demostracions, debats i xerrades de gran interès.

 

Innocamping és l’única fira exclusivament professional del sector que se celebra actualment al país i compta amb el suport de les principals associacions professionals del sector. En aquest sentit, el certamen acollirà un gran nombre de representants d’agrupacions d’allotjaments turístics, associacions i federacions de càmping (tant estatals com autonòmiques), federacions esportives i mitjans especialitzats.

 

El saló vol aprofitar també el potencial de visitants professionals de Catalunya, zona que té una de les majors concentracions de càmpings de l’Estat.

 

Cal recordar que Innocamping se celebra paral·lelament a Municipàlia (Saló d’Equipaments i Serveis per a Municipis), per tal d’aprofitar les sinergies entre tots dos certàmens. Atès que els càmpings moderns han evolucionat i s’han convertit en petites ciutats o parcs de vacances, i disposen d’un conjunt d’instal·lacions i serveis molt similars als dels petits municipis, Innocamping es considera un saló perfectament compatible i complementari amb Municipàlia.

 

La 17a edició de Municipàlia i la 1a edició de Innocamping, celebrats el 2013, van registrar 325 expositors directes i 20.000 visitants professionals, i van ser el marc de 50 activitats entre jornades tècniques, demostracions pràctiques i presentacions d’empresa i reunions i assemblees professionals.

 

Les empreses interessades poden obtenir més informació al web www.innocamping.es.

Innovació en la promoció turística, els campings i turisme familiar. PROCAMPING – PELDAÑO.

Innocamping acollirà el dimecres 14 d’octubre la jornada Procamping, que se centrarà en la innovació en la promoció turística, els càmpings i el turisme familiar. Les xerrades es desenvoluparan de les 10 a les 14 h al recinte de Fira de Lleida.

 

Amb aquesta jornada es vol facilitar als empresaris i als professionals del sector del càmping les eines més importants per incrementar el nombre de clients i augmentar les reserves i, alhora, dinamitzar l’oferta de càmping.

 

A les 10.15 h, la primera ponència, titulada “La innovació en la promoció turística, estem preparats?”, parlarà sobre la importància de la promoció i la gestió dels establiments turístics davant el nou turista del segle XXI, que està ben informat, hiperconnectat i és exigent i, a més, és un viatger experimentat a la recerca de noves experiències.

 

A partir de les 12.45 h, es desenvoluparà la taula rodona “Els reptes del càmping”. Durant la xerrada s’exposarà que els càmpings són una bona oportunitat de negoci i es facilitaran idees per dinamitzar i atraure clients al llarg de tot l’any als càmpings, les instal·lacions esportives, els restaurants, els spas i les piscines.

 

La tercera ponència, que començarà a les 13 h, se centrarà en les “Oportunitats de negoci al voltant del turisme familiar” i s’informarà del nombre de destinacions familiars, de la manera de fomentar-les i aprofitar el seu èxit en el món del càmping i s’exposaran diferents casos d’èxit.

 

 

CAMPINGRED, viure el camping en un entorn natural únic

Fira de Lleida acollirà en el marc d’Innocamping una jornada en què impartirà la ponència “Rentabilitza la teva inversió en una cadena de càmping: Campingred com a experiència”. La sessió és organitzada per Fira de Lleida i el grup Campingred.

 

Durant la ponència, s’explicarà que amb Campingred es fa una promoció conjunta dels allotjaments per atraure nous clients o fidelitzar els antics, amb una quota raonable s’aconsegueix una promoció que no s’assoliria de forma individual. Així, els empresaris rentabilitzen la seva inversió en forma de quota atès que els permet promocionar-se en les principals fires internacionals i nacionals –com és el cas d’Innocamping–, donar-se a conèixer en el fulletó conjunt que ha editat l’organització i tenir a l’abast una eficient central de reserva per internet a un cost molt baix.

 

Tots els càmping, tant els de costa com els d’interior, es troben en un entorn natural i històric únic ­–­alguns fins i tot dins de parcs nacionals i naturals­– i ofereixen uns serveis de qualitat, un tracte familiar i personalitzat i unes instal·lacions capaces de satisfer el client més exigent. A banda de l’oferta d’allotjament, Campingred facilita informació per descobrir els paradisos naturals, la seva riquesa patrimonial i artística, la gastronomia, els costums i les tradicions, entre d’altres.

 

Creat l’any 2007, Campingred està format per un grup d’empresaris de càmpings, situats en diferents punts d’Espanya, que es regeixen per uns criteris selectius de qualitat i servei. És l’única cadena en aquest àmbit que existeix a l’Estat.

 

En l’actualitat, hi ha 26 càmping adherits, tots de mida petita o mitjana i amb un màxim de 400 parcel·les. A més de la situació privilegiada, els clients poden gaudir també d’una excel·lent qualitat-preu, que valoritza encara més la seva experiència a l’aire lliure.

 

Per a més informació: www.campingred.es

 

 

Preferències del turista holandès, anglès i centre europeu als nostres campings

Una de les activitats paral·leles més interessants de la segona edició de la fira professional Innocamping són les ponències que es duran a terme centrades en el món del càmping i les vacances. Fira de Lleida i l’empresa Servicios Turísticos Heinze Latkze organitzen una jornada en què s’explicaran les claus per tenir èxit a l’hora d’atraure els turistes del centre i el nord d’Europa i, en concret, els viatgers britànics i holandesos.

 

Les sessions estan adreçades als empresaris, els directors, els encarregats d’establiments turístics i les associacions i les federacions de càmping de les diferents destinacions turístiques. Ralph Heinze, administrador de l’empresa Servicios Turísticos Heinze Latkze, SA tractarà el tema “Com atraure el turista del centre i el nord d’Europa”.

 

Cornel Straver, director Europeu d’Alan Rogers Travel, parlarà sobre la “Tendència del mercat britànic i com atraure aquest turista”. Un representant de l’ANWB centrarà la seva ponència en “Com és el turista holandès i com seduir-lo”.

 

Servicios Turísticos Heinze Latkze té la representació en exclusiva per a Espanya de les publicacions dels càmpings, touring i automòbils clubs europeus i de publicacions turístico-campistes de tota Europa, a més de les publicacions turístico-professionals europees.

 

Alan Rogers Travel és una companyia especialitzada en les vacances en càmpings i autocaravanes arreu d’Europa.

 

El Reial Touring i Automòbil Club d’Holanda (ANWB), amb aproximadament 4 milions de famílies associades, de les quals 1.250.000 són campistes de tot Holanda i la Bèlgica flamenca. Dels més de 50 títols que edita l’ANWB com a mitjans de difusió de les ofertes del sector, destaquen les revistes ANWB Special Kampeeren i ANWB Camping.

 

La fira nacional professional Innocamping (Serveis i Equipaments per als càmpings i les empreses de lleure a l’aire lliure) tindrà lloc del 13 al 16 d’octubre del 2015 al recinte de Fira de Lleida. El certamen s’adreça als sector del càmping, els parcs de vacances, el lleure i els equipaments esportius.

 

El saló té com a objectiu reunir empreses proveïdores innovadores de productes i serveis per al sector turístic i de lleure, un dels més consolidats a Espanya. També hi haurà una zona per a les instal·lacions esportives –FID– i equipaments per a allotjaments turístics i ciutats de vacances –EQUIPTUR–.

 

 

La UFEC col·labora amb Fira de Lleida en la promoció de Municipàlia-Innocamping i el STM

L’objectiu de l’acord es donar suport i fer difusió dels dos salons entre les entitats esportives i els esportistes en general de Catalunya i de l’Estat

 

La Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) i Fira de Lleida han signat un conveni de col·laboració destinat a promocionar Municipàlia-Innocamping(Saló Internacional d’Equipaments i Serveis Municipals, Campings, Hotels e Instal·lacions Esportives) i el Saló de l’Esport i Turisme de Muntanya (STM) entre el món de l’esport. Concretament, l’objectiu de l’acord es de donar suport els dos salons entre les entitats esportives i els esportistes en general. El STM se centra en bona part en l’esport de muntanya i les activitats outdoor en general, mentre que Municipàlia- Innocamping inclou entre els seus apartats els equipaments esportius per a ajuntaments i altres entitats, la qual cosa facilita aquesta aliança estratègica entre l’ens firal lleidatà i la UFEC. El conveni ha estat signat per Gerard Esteva, president de la UFEC, i Oriol Oró, director general de Fira de Lleida.

 

El conveni comporta que la UFEC faci difusió dels dos salons entre les federacions esportives de Catalunya i d’Espanya i a les instal·lacions esportives (complexos, centres municipals, poliesportius, etc.) que gestiona directament l’entitat. D’altra banda, la Unió de Federacions Esportives de Catalunya serà present amb un estand propi en les dues manifestacions firals citades.

 

La UFEC aplega 69 federacions esportives catalanes, així com els seus practicants i els esportistes federats. Els seus objectius, entre altres, són promocionar i representar l’esport federat a Catalunya i promoure el desenvolupament i la millora de l’esport en general.

 

La 18a edició de Municipàlia i 2ª de Innocamping tindrà lloc del 13 al 16 d’octubre d’enguany. El saló acollirà un àmplia exposició centrada en els equipaments i en els serveis per a les ciutats, a més d’una cinquantena d’activitats paral·leles. Municipàlia es farà paral·lelament a Innocamping (Saló Nacional i Professional de Serveis i Equipaments per als Càmpings, Instal·lacions Esportives, hotels i Empreses a l’Aire Lliure), certamen que arriba a la 2a edició amb la voluntat de convertir-se en un punt de referència firal en el món del càmping, instal·lacions esportives i hotels.

 

La 3a edició del Saló de l’Esport i Turisme de Muntanya se celebrarà el febrer de l’any vinent. L’objectiu del certamen és mostrar l’oferta de turisme i esports de muntanya de l’Estat i d’ambdós vessants del Pirineu.

 

 

Els càmpings demanen part de la taxa turística per finançar la seva promoció

“El càmping a Catalunya està dins dels tres millors referents europeus”

 

L’Associació de Càmpings de Muntanya i del Pirineu Català ha celebrat avui en el marc del saló Innocamping una assemblea en la qual ha fet balanç de la temporada i ha proposat accions de futur. En aquestes accions hi col·laboraran els membres de l’Associació de Càmpings de Lleida, que també han assistit a la trobada, donat que l’àrea geogràfica d’ambdues entitats coincideixen parcialment.

 

El president de l’Associació de Càmpings de Muntanya i del Pirineu Català, David Gómez, ha manifestat que la reunió ha servit per plantejar estratègies de promoció conjuntes, com ara l’assistència a fires, o l’edició de catàlegs i mapes, entre d’altres. Gómez ha apuntat que la suma de sinergies entre ambdues entitats permetrà compartir i reduir les despeses i que es faciliti la presència d’establiments de mida petita a esdeveniments d’àmbit estatal i internacional.

 

Un dels temes centrals de la reunió ha estat l’impost sobre les estades en establiments turístics o taxa turística, que va entrar en vigor a Catalunya el passat 1 de novembre del 2012. Les dues associacions han reclamat a la Generalitat part dels ingressos derivats de la taxa turística per tal de finançar les seves polítiques de promoció, com també per preservar i desenvolupar les infraestructures dels càmpings.

 

L’Associació de Càmpings de Muntanya i del Pirineu Català representen a 30 càmpings, mentre que l’Associació de Càmpings de Lleida és formada per 60 establiments. Ambdues entitats engloben un total de 90 càmpings de muntanya, el 80% dels que hi ha en el conjunt de Catalunya.

 

D’altra banda, dins del marc de Municipàlia també s’ha reunit la Junta de la Federació Catalana de Càmpings encapçalada per Berta Cabré, presidenta de la Federació Catalana de Càmpings. Cabré ha explicat que l’objectiu principal de la trobada ha estat establir les línies de treball per reforçar la promoció del sector en els mercats europeus més importants com són el Benelux, França, Holanda i Anglaterra, i reforçar alhora la presència en el mercat espanyol i català.

IC2013-Taxa-Turistica-Camping

 

Cabré ha assegurat que “el càmping a Catalunya està dins dels tres millors referents europeus dins del sector i per tant cal reforçar i transmetre aquesta imatge amb una promoció adient”.

Lleida es converteix en la capital de l’associacionisme campista

Uns 200 professionals participen la setmana vinent, en el marc del saló Innocamping, en trobades centrades en temes com les noves eines tecnològiques de promoció, l’eficiència energètica, la col·laboració amb l’Administració o els canvis normatius i de categoria

 

Associacions del món de càmping de tot l’Estat es reuniran a Lleida la setmana vinent en el marc del saló Innocamping per tractar els principals temes i problemàtiques que afecten el sector. Uns 200 professionals participaran en les assembles i reunions que tindran lloc entre el 22 i el 25 d’octubre a la ciutat catalana, que acollirà durant aquestes dates la primera edició del Saló Nacional Professional de Serveis i Equipaments per als Càmpings i Empreses del Lleure a l’Aire Lliure. Temes com les noves eines tecnològiques de promoció, l’eficiència energètica, la col·laboració amb l’Administració o la necessitat de canvis en la normativa i en la categorització seran debatuts en el marc d’Innocamping.

 

La Jornada Procamping, que té ja més de 120 inscrits, tindrà lloc el dimecres 23 d’octubre i se centrarà en temes d’interès per al col·lectiu sectorial, exposats per especialistes en aquest àmbit, com són la gestió i la promoció a través de les noves tecnologies, la diferenciació com a eina per posicionar-se en el mercat (els càmpings especialitzats) i les tècniques de màrqueting on-line per aconseguir clients. La trobada, organitzada per Ediciones Peldaño, també inclourà una taula rodona sobre les “Energies renovables en el càmping”, que comptarà amb la participació de destacats ponents com Lluc Torcal, físic i pare prior del monestir cistercenc de Poblet, així com d’empreses especialitzades en matèries i temes energètics (fotovoltaica, aerotèrmia, biomassa, etc.) de gran interès per al futur del sector del càmping.

 

 

Targeta Camping Key Europea i central de reserves www.camping.es

La Junta directiva de la Federació Espanyola d’Empresaris de Càmpings i Parcs de Vacances (FEEC), que aplega una vintena d’associacions de l’Estat (incloses les més importants), es reunirà el 22 d’octubre per tractar temes importants per al sector com el llançament de la Targeta Camping Key Europea i la posada en marxa de la central de reserves www.camping.es. La Camping Key Europea és una targeta de fidelització, ja vigent a 8 països i amb un milió d’usuaris, que entrarà ara en funcionament a l’Estat espanyol i oferirà als campistes descomptes i promocions en els càmpings de la federació, centres culturals, parcs d’atraccions i parcs aquàtics i museus. De la seva banda, la central de reserves www.camping.es permet accedir ja a un 25% dels establiments de la federació i els ingressos derivats de la mateixa serviran per promocionar el sector.

 

La FEEC aprovarà també diversos acords de col·laboració i informarà als assistents sobre la darrera Assemblea General de la Federació Europea de Càmpings celebrada a Eslovènia.

 

Els càmpings catalans demanen “personalitzar” la promoció

Quant a la Junta de la Federació Catalana de Càmpings, plantejarà la necessitat de redefinir i potenciar les estratègies de promoció conjunta amb la Agència catalana de Turisme, i que passarien per una “especialització” o “personalització” de la promoció dels càmpings, que ha de tenir trets diferencials respecte a la d’altres establiments turístics (les campanyes promocionals dels càmpings s’adrecen al client final, mentre que les de la resta del sector van dirigides bàsicament a touroperadors). La Junta definirà també els mercats de proximitat potencials (Alemanya, Anglaterra, el Benelux i França), a més del català i l’estatal, i incidirà en l’interès de fomentar la promoció on line.

 

Un altre tema que l’organització posarà sobre la taula és el canvi en la categorització dels càmpings, ja sol·licitada a la Direcció General de Turisme, i que passaria de la classificació per categories (Luxe, 1a categoria, 2a categoria i 3a Categoria) a la classificació per estels (5 estels, 4 estels, 3 estels i 2 estels). Finalment, la Junta dedicarà també un apartat a la compatibilitat entre les exigències actuals que tenen els establiments campistes (usos lúdics i albergs semimòbils) amb el Pla Director Urbanístic del Sistema Costaner i el Pla d’Espais d’Interès Natural, especialment pel que fa a les platges. L’entitat considera que l’encaix entre les necessitats dels càmpings i l’actual normativa exigeix alguns canvis en la llei.

 

L’Associació de Càmpings de Muntanya i del Pirineu Català celebrarà el dijous 24 d’octubre una assemblea en la que farà balanç de la temporada i debatrà les perspectives de futur del sector. Els membres de l’entitat plantejaran les noves estratègies de promoció (estatals i internacionals a zones com el Benelux) plantejades a partir de la situació actual, que registra novetats com la implantació de la taxa turística i la supressió dels acords directes amb l’Agència Catalana de Turisme per dur a terme accions promocionals. L’associació vol mantenir la col•laboració amb l’Associació de Càmpings de Lleida —amb la que comparteixen parcialment àmbit territorial— per executar aquestes accions. Igualment, es tractarà la distribució dels ingressos derivats de la taxat turística.

 

L’Associació de Càmpings de Lleida serà present també a Innocamping i celebrarà el dia 24 d’octubre la seva junta directiva i també participarà a la junta de la Federació Catalana de Càmpings i a l’assemblea de l’Associació de Càmpings de Muntanya i del Pirineu Català, en què es consensuarà un projecte de promoció conjunta.

 

La Junta de l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre establirà el nou organigrama de l’entitat després de la formació de la junta, recentment elegida, i definirà les comissions de treball de Promoció, Formació i Ocupació.

IC2013-Reunio-Campings

 

Cal dir que delegacions de l’Associació de Càmpings de Girona i l’Associació d’Empresaris de Càmping d’Aragó també visitaran la fira Innocamping.

Grosfillex presenta a Municipàlia-Innocamping la seva nova gamma de mobiliari

L’empresa de mobiliari interior/exterior Grosfillex Contract, ens sorprèn amb una nova gamma de cadires, butaques URBAN seguint les últimes tendències pel que fa a disseny (varietat de colors) i funcionalitat, butaca de look contemporani que s’adapta a tots els espais urbans i que conjumina comoditat i qualitat i totes les característiques indispensables que revaloritzen la seva terrassa.

 

www.grosfillex.es

IC2013-Grosfillex-1

IC2013-Grosfillex-2


Informació facilitada per l’empresa expositora.

Verdinia estarà present a Municipàlia-Innocamping

Fabricants de gespa artificial d’alta qualitat: decoratiu i esportiu. Sòl de tarima i mobles per a exterior. Flor artificial decorativa. Disposem de 9 magatzems que garanteixen sempre l’estoc.

 

GESPA ARTIFICIAL DECORATIVA

Som fabricants i distribuïdors de gespa artificial. Ideal per a parcs, jardins, terrasses o qualsevol lloc en el qual crear un ambient fresc i agradable. És una gespa d’alta qualitat, amb un aspecte, color i tacte increïblement naturals.

8 anys de garantia.

 

GESPA ARTIFICIAL ESPORTIVA

Dissenyem les millors fibres de gespa esportiva d’última generació per a la pràctica de futbol, tennis, pàdel i golf (tee i green). Aquestes fibres estan desenvolupades en diverses formes que milloren el confort i el tacte del camp, optimitzen el rendiment dels esportistes i minimitzen l’impacte i el risc de lesions.

8 anys de garantia.

 

TERRA DE TARIMA

Ideal per a terrasses, jardins, piscines, tanques, edificis de muntanya, etc. Està fabricada en WPC (60% bamboo + 40% PVC) un material totalment reciclable, d’alta qualitat i molt resistent a factors climàtics. La Tarima Verdinia està disponible en tres colors: mel, wengué i antracita.

10 anys de garantia.

 

MATERIALS I MOBLES D’EXTERIOR

Quan arriba el bon temps, la terrassa i el jardí es converteixen en els espais més vius de la casa. A Verdinia t’ajudem a decorar-los amb la nostra gamma de pedres, pantalles decoratives (de bruc, fusta i bambú), tanques d’heura, hamaques, gandules, taules, cadires i sofàs per a exterior.

 

FLOR ARTIFICIAL DECORATIVA

La flor artificial és una elegant manera de decorar aquests racons i llocs especials de la casa. Verdinia dissenya flors i rams que recreen impecablement l’aspecte i el color dels originals. A més, els confecciona en làtex i tela per aconseguir un tacte natural, delicat i agradable.

 

Més informació: www.verdinia.com

IC2013-Verdinia-1


Informació facilitada per l’empresa expositora.